4 juli TreZ de ArtE speelt ‘Floración’

TreZ de ArtE bestaat uit Marije Wieringa (sopraan), Desirée Riera (klarinet) en Ella Kamerich (piano). Het trio bestaat sinds 2021.

De naam TreZ de ArtE refereert aan de plek waar zij elkaar voor het eerst hebben ontmoet tijdens hun masteropleiding: het ArtEZ conservatorium in Zwolle. In het eerste programma van TreZ de ArtE, Floración, verkennen zij via liederen van Barber, Quilter, Schubert en Spohr de thema’s liefde en natuur.

Programma:
R. Quilter: 1. The Spring is at the Door op. 18 no.4
2. My Life’s Delight op. 12 no.2
3. Love’s Philosophy op. 3 no.1

L. Spohr – Op. 103:
6 Deutsche Lieder für Singstimme, Klarinette und Klavier

S. Barber – Four Songs Op. 13:
1. A Nun takes the Veil
2. The Secrets of the Old
3. Sure on this Shining Night

F. Schubert: Der Hirt auf dem Felsen Op. 129, D.965, für Singstimme, Klarinette und Klavier

Toelichting programma:

Uiteindelijk leiden zowel de liefde als de natuur ons naar een groter thema: verbinding. En daarmee raken we een thema waarmee iedereen het afgelopen jaar geconfronteerd is. Zoekend naar nieuwe vormen van verbinding raakten we wellicht meer verbonden dan ooit: met elkaar, met de natuur, met een groter geheel. Met dit concertprogramma hopen wij dat gevoel tot uiting te brengen.

Met dank aan de bijdrage van Stichting Droom en Daad kunnen we dit concert gratis toegankelijk maken voor alle concertbezoekers. Ook kinderen zijn van harte welkom, we hopen dat dit muzikale programma ook tot hun eigen verbeelding zal spreken!

Reserveren voor dit concert is niet mogelijk. De kerkdeuren zijn vanaf 20 minuten voor aanvang van het concert geopend. Graag tot dan!

www.marijewieringa.com

www.ellakamerich.com